Måndag

Bosse körde barnen till dagis. Skönt att inte behöva gå utanför dörren så tidigt ibland :-)

Jag ringde optikern i Kinna för att boka tid. Har de senaste veckorna märkt att synen blivit sämre och huvudvärken hänger kvar. Va ju inte längesedan som jag skaffade glasögonen så de känns lite surt om de är dags igen. 
Men dem hade ingen tid förrän 3/3 så jag får stå ut. 

Men, jag behövde till Kinna i andra ärenden så jag och Theo åkte dit ändå. 
Men när jag väl kom dit så hade affären jag skulle till gått i konkurs. Surt, jag ville till barnkammaren och köpa saker till dopet. 

Gick in på Nille, men dem hade inte heller något som jag ville ha. Men skulle få in massor på Torsdag så på Måndag får de bli en tur dit igen. 

Bosse hämtade barnen på dagis så handlade jag mat på väg hem också.
Så skönt att inte alltid ha tider att passa. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0