Kombinerat

Hur gör man de lättast?

Theo ska döpas 1 Mars. Och så kör vi ju kalas för Liam samtidigt eftersom jag inte orkade ha kalas så tätt inpå förlossningen. 
Men hur gör man för att Liam ska bli sedd som födelsedagsbarn mitt i dopyran?

2 tårtor? En till dop och en till kalas. Eller spelar de ingen roll?

Tur att jag är ute i sån god tid. Haha ( ironi )

En vecka kvar till dopet och allt är inte klart. Imorgon är sista svarsdagen om man kommer eller inte och efter de kan jag göra beställningen av mat och tårta. 
Väntar på svar av 2 st. ( och min pappa, men räknar inte med något svar denna gången heller )

På måndag blir de en tur till Kinna för att köpa lite dekoration till dukningen.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad svårt att kombinera! Men två tårtor och två presentbord löser säkert det mesta. :)

2014-02-21 @ 18:51:02
URL: http://lamadjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0