God morgon Tisdag

Idag vaknade jag 05.15 av mig själv och var pigg. Jag la mig 21 och somnade direkt.
Theo somnade för natten 20.40 efter lite mer mat.

Elias och jag åt frukost 06.20 innan vi väckte dem andra. Funkar bäst när han får äta i lugn och ro. Sen vid 06.50 kom Liam upp och åt medan Elias såg på Bolibompa. Leya dricker ju alltid sin välling i sängen så hon fick ligga kvar en stund. 

Theo var svårsläckt i morse. Men 7.10 var jag tvungen att väcka honom


Nu är de bara jag, Liam och Theo hemma. De andra på dagis.
Vi lullar runt och plockar undan. Liam är mest flum och galen och jag har svårt att sluta skratta :-)
Undra hur denna förmiddag kommer sluta? Haha

Nu lite kaffe medan Liam bygger duplo på vardagsrumsbordet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0