Gekås

Idag innan frukosten fick jag ett ryck att åka till Gekås. Hade ett par saker jag behövde till dopet och Bosse behövde ett par saker med. 

Så jag tog med mig halva barnaskaran ( Elias & Theo ) och åkte efter frukosten.
Hittade lite kläder till mig själv, och skjortor till pojkarna till dopet.

Sen åt vi lunch uppe i restaurangen innan vi fixade de sista till dopet. 
( har några saker kvar som ska ordnas i Kinna imorgon )

Elias har choklad runt munnen efter en chokladtårtsbit som efterrätt. 

När vi kom hem vart de lek och bus som gick överstyr då inga barn hade sovit middag. 
Så de blev ett par vändor till rummen för pojkarna. 

Dagens middag: kokt potatis, pannbiff, stekt lök och gräddsås



Liam och Leya fick lägga sig extra tidigt då de var så övertrötta.
Jag och Elias satte oss och pysslade lite inför dopet. Massor kvar men vi satt i 2 timmar innan de var dags för honom att sova.

Jag vet inte riktigt hur jag ska hinna med. Får inte tiden att räcka till. 

Bosse gav Theo mat medan vi pysslade, och han fick i honom hela flaskan på 200ml. Har aldrig hänt innan, han brukar äta 130-150ml åt gången.
Men han somnade gott utan några ljud kl 20 efter att ha vart vaken 2 timmar. 


Kommentarer
Postat av: Lisa

Så nice att ha så nära till Gekås! För oss är det en stressig heldagsutflykt!

2014-02-17 @ 20:23:32
URL: http://lamadjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0