Fullt upp

Nu är alla adresser skrivna inför dopet. Bara köpa frimärken och skicka dem också. Allt tog längre tid än jag tänkt.

Idag kom dopinbjudan till lille Erik. Dem är ute i god tid iaf :-)

Har haft Olivia på besök här sen igår. Alltid kul att träffas och prata minnen och om livet. 

Elias skötte sig exemplariskt igår. Och de får jag lida för idag då han bara klarar en dag och sen är de kört några dagar. 

I natt sov Theo 19.45-07 ( då jag väckte honom. )
Han sover bättre på magen, så de får han göra. Han är stark i nacken, så han flyttar runt huvudet som han vill. 

Leya har vart ledig från inskolningen idag. Och imorgon ska jag lämna henne. Tror de går fin fint.
Liam är ledig imorgon så vi får se vad vi hittar på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0