Jullov

Jullovet har vi mest vart hemma. Vi har tagit dagarna som den kommit. 
Vi har vart på Ikea och köpt nya garderober ner till källaren för att få ordning på alla ytterkläder och skor. 

Igår Måndag 29 dec var jag och Liam i Kinna och handlade. Utanför Mc Donalds halkade jag och fick min fot under mig och kunde knappt gå på eftermiddagen och kvällen. 


Idag är de något bättre. Men kan inte sätta ner hälen i golvet när jag går. Med lindad fot känns de ok, utan linda är smärtan fruktansvärd. 

Idag startade vi firandet av Theo och Liams födelsedagar. 
Björn och Therese kom ner och firade dem då dem är upptagna när kalaset är. 



Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilken otur! Hoppas det blir bättre snart!

2014-12-30 @ 18:19:04
URL: http://lamadjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0