Dagen

Idag har vi bakat, eller jag har bakat. Barnen var halvt intresserade en stund. 

1 sats frukost frallor 2 satser lussebullar och 2 satser kanelbullar. 

Gott att ha i frysen när man får besök 😊






Kvällen har vart mysig. Spelade spel med alla barnen. ( utom Theo ) och vi hade riktigt kul 😜
När Theo och Leya hade lagt sig fortsatte vi andra med mys och tv. Tittade på julkalendern och en film som kom efter. Elias och Liam satt jätte lugnt och fint och tittade och la sig inte förrän 21. Så sent är dem aldrig uppe annars. 

Nu är de natten för mig så man orkar med morgondagen 😊

En julskinka ska kokas och andra advent firas 



Kommentarer
Postat av: Lisa

Önskar att jag också kunde baka, men mina kanelbullar och lussekatter blir alltid tråkigt torra.

2014-12-08 @ 07:48:08
URL: http://lamadjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0