Tisdag

Idag var de första gången på kyrkansbarntimmar för denna terminen. Jag, Liam och Leya åkte dit och lekte en stund.
Alla barn satt stilla på samlingen och sjöng förutom mina ungar som fortfarande hade fullt med spring i benen.

När vi kom hem deckade dem rätt fort. Båda gick upp så fort dem fick av sig skorna, jackorna fick jag ta av uppe ;-)

Efter vilan tog vi en promenad med grannarna till Hagalund och fikade mellanmål.
Barnen plockade ekollon och tittade på hästarna som fick jobba i skogen idag.

Väl hemma igen var de dags att fixa mat och äta.

Idag har de vart en bra dag, inga större konflikter med / mellan barnen. Bara de vanliga att något barn vill ha just den leksaken som de andra barnet har. Alltså en helt vanlig vardag. ;-)

Nu ligger dem små, tror dem somnade direkt jag la dem idag, för jag har inte hört ett ljud ifrån dem.
Elias ligger i min säng och tittar tv. Han ville inte ligga i soffan med mig, för han tycker jag stör honom. Jaja, vill han ligga ensam så får han.

Jag har otroligt ont av fogarna just nu, så de får bli vila i soffan nu. Skönt att få saker gjorda på dagen och hålla igång. Men jag får sota för de på kvällen/ natten. Kan inte vända på mig i sängen utan att vakna av smärta.

Nä, dags att lägga E. Imorgon ska dem ha fika med sig till skogen så får komma ihåg att ta fram de.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Det låter som om att ni haft en ljuvlig dag!:-) Kram!

2013-09-03 @ 21:04:13
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0