Teknik

Ok, teknik är jätte bra. Men som jag har skrivit tidigare. BARA OM DEN FUNGERAR!

För ett tag sedan hade jag problem med att uppdatera appar. De stod något om att de var fakturerings problem. 
Då rensade jag allt i telefonen och började om från början. Kunde nämligen inte bara ändra kreditkort. Inga inställningar gick att ändra osv. 

Så nu när samma hände var jag beredd på att radera ALLT. Skrev upp alla mobilnummer osv. 
Men de behövdes inte, de gick att ominstallera telefonen utan att radera något och sen fungerade de att uppdatera. 

Men vad är de som gör att de inte går att byta kreditkort?

Jag har E-kort. Ett sätt för att bedrägerier inte ska ske så lätt. Man byter nummer på kortet som är kopplat till mig. Man sätter en summa som man kan använda och sen måste man skapa nytt kort osv. Krångligt att förklara. Men de innebär ju att jag byter kort ofta. 

Jaja, nu vet jag att jag inte måste radera allt i telefonen/ iPaden när detta händer iaf. 

Kommentarer
Postat av: Hanna

E-kort behövs inte om du ansluter ditt vanliga kortnr till verified by visa (du gör det på Internetbanken). Mycket enklare och lika säkert!! Gå in och läs om det på bankens hemsida.

2013-09-12 @ 12:23:14
URL: http://hannabengtsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0