Slöisar

Mina små är riktigt slöa på förmiddagen.  Men dem tar visserligen igen de på eftermiddagarna. 
Dem sover ännu. Fast jag brötar runt här nere med att städa och rasslar i påsar osv. 

En maskin tvätt är i full gång och några till väntar på att bli rena. 

Tvätta, städa, diska och laga mat. Gör man något annat när man är mamma och föräldrarledig? Givetvis tar hand om barnen med. 
Jag försöker hinna med att gå ut och greja i trädgården också. Få bort allt ogräs och klippa ner blommor osv. Men den tiden har jag inte funnit på några veckor. Eller rättare sagt sen i våras. 

Dygnet skulle behöva några fler timmar, dag timmar. 

Nä dags att väcka små trollen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0