Skumt

Igår tyckte jag att de spökade i huset. Kanske är de jag som spökar för mig själv, jag vet inte för jag minns inte.

Efter att barnen vilat middag så var altandörren öppen. Kan inte minnas att jag öppnat den. Själv tyckte jag att de var kallt. Har den alltid låst för att barnen inte ska kunna öppna.
Men de kan vart jag som öppnat men jag har inget minne av att jag gjort de.

Sen när jag skulle lägga mig så skulle jag tända lampan över spisen, för den i fönstret gick sönder i fredags som jag brukar ha tänd på natten.
Men helt plötsligt så lös den. Fick skicka sms till B om han hade bytt lampa men de hade han inte. Och jag har INTE gjort de. De är jag 100% säker på.

Lite kusligt var de att lägga sig och sova. Tyckte jag hörde ljud hela tiden, fast jag vet att de var vinden ute.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha usch, jag hatar sånt! Blir livrädd!

2013-09-10 @ 15:21:38
URL: http://lamadjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0