Planering

Håller på att planera inför Elias kalas. Stora killen fyller ju snart 5 år (7 oktober )

Den 5 oktober har vi "vuxenkalaset". Mat och fika ska vi fixa till de. Tänkte börja baka redan denna veckan och frysa in. Så man är lite förberedd. 

Sen känner jag att jag skulle behöva komma mig ut och rensa i trädgården innan, de ser för jäkligt ut och jag skäms över hur dåligt jag skött den denna sommaren. 

Helgen efter ska vi titta på nya ( gamla ) bilen och se vad som bilförsäljaren ska göra med den innan vi köper den. Och på söndagen är de barnkalas för Elias. Så även mat och fika ska fixas till detta. 

Och inemellan allt ska jag försöka hålla hemmet rent också. 

Idag stannar vi hemma från kyrkans barntimmar. Leya snorade mängder igår, och jag har sovit som en kratta i natt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0