Oväntat besök

Satt i lugnans ro och åt middag med barnen. Halv tittade ut som jag brukar och tyckte att de var min brors bil som åkte förbi på gatan. Men hade ju inte hört från honom så trodde inte på de. 
Plötsligt knackar de på dörren, och visst var det Anders. Trevligt med oväntat besök :-)

Så efter middagen blev de fika med honom. Leya var lite avvaktande till en början men de släppte rätt fort. Barnen tyckte de var kul med fika mitt i veckan, vilket vi undviker till vardags annars. 

Roligt att få besök utan att allt är planerat jämnt. Nu händer ju inte de så ofta med släkten då vi bor långt ifrån varandra. Men A var ändå i närheten så trevligt. 

Barnen sover sen 1,5 timma tillbaka och jag sitter med tända ljus och njuter av tystnaden. Har ont i huvudet, och nacken. Hoppas de släpper snart. 

Imorgon tar jag och barnen och åker upp till Uddevalla. Har köpt en spjälsäng till bebisen begagnad. Passar på när Bosse kan hämta med sin bil. Så möter upp honom + att vi får oss en utflykt. Blir en tur till IKEA  också och köpa en byrå att ha bebisens kläder. 

Nu ska jag se Hela Sverige bakar och sen blir de sängen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0