Middag

Jag var sugen på köttgryta idag, men när jag kom ner till affären fanns de bara nötkött, så de fick bli kalops. Inte vad jag hade tänkt mig. Men men. De luktar gott i huset iaf.

Ont i huvudet idag. Vet inte riktigt varför, bara är så. 

Andra maskinen tvätt är i maskinen nu. De tar aldrig slut. Men så har jag bytt sängkläder i alla sängar också, så de blir ju en del. 

Vad ska ni ha för middag idag?
Jag behöver inspiration till middagar. Är inne i en period där jag har svårt att komma på något. Blir liksom lite vad man har hemma. 

Frågar man Elias så vill han ha morotssoppa och pannkaka typ jämnt. Och Liam vill ha tacos. 
Leya äter de som serveras ( de gör dem andra med ) i viss mån. Vissa saker äter dem bara inte, men de vet jag ju. 

Ha en bra eftermiddag alla. Nu ska jag väcka hulliganer och ta tag i min eftermiddag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0