Lördag

Jag och Elias var och handlade efter frukosten. Tog lång tid, men storhandlade så de tar ju sin tid. 


6 papperspåsar knökade och 4 blöjpaket. Ska nog klara oss en stund iaf.

Dem små sov när vi kom hem. Så packade upp och Elias var ute och cyklade 
Bosse gick ut och klippte gräset och när Liam vaknade gick han ut med. 

Leya och jag stannade inne och fixade middag, tacos var beställt idag.
Leya satt på golvet och byggde med duplo under tiden. 


Mina glasögon har gått sönder med. Bågen har vart lös och så skulle jag skruva fast skruven, men de gick inte. Så nu kan jag inte ha glasögonen på. 
Känns redan i huvudet, värken kommer smyganddes. Får ta mig till optikern så dem får fixa de på måndag. Risk för dunder huvudvärk innan de. 
Så jobbigt när man är beroende av något, och inte kan använda de.

Leya sover, hon var så trött. Vi andra sitter och har Lördags mys. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0