Läkarbesök

Idag stod läkarbesök för Elias på schemat.
Liam fick en extra dag på dagis, och Leya fick ett par timmar med faster och kusinen Ella.

Läkarbesöket gick bra. Läkaren hittade inget medicinskt/ neurologiskt fel. Så får se vad psykologen säger imorgon.
Blev lunch på Dallas pizzeria efteråt.

Hämtade Leya. Hon hade inte vart på bästa humöret.
Men hon är inte van att vara hos andra, hon är ju bara med mig hela dagarna. ( dagis hade gjort henne gott tror jag )
Hon hade vart rädd för katten och ville inte leka med Ella. Försökt att ta på sig skorna osv.

Så fort jag kom blev hon glad, gick efter katten, kramade Ella flera gånger och började leka.
Mammas tjej den där lilla Leya.
Måste nog försöka vara borta mer ifrån varandra ( inte bara när pappa tar henne på helgen kr

Hämtade hem Liam från dagis. Han blev så glad när jag kom, sprang till mig och kramades.

Efter vilan var Liam så gosig. La sig i mitt knä, Leya försökte med allt för att brorsan skulle gå därifrån så HON skulle få plats. Att samsas om knät är dem inte bra på. De ska puttas och slåss och skrikas först. Men de slutar oftast med att de samsas efter att jag fått säga till att dem får plats bägge två.
( blir spännande när bebis kommer och se hur dem kommer reagera när ännu en behöver mamma ) Elias sitter oftast bredvid och försöker få sina syskon att sluta tjaffsa. Säger till dem att dem kan sitta bredvid eller på varsitt ben så får alla plats runt mamma :-)

De var lite svårt att laga mat idag. För bägge de små ville så gärna sitta med mamma hela tiden.
Men efter lite gnäll så gick dem och lekte så jag fick fixat middagen.

Nu sover barnen gott i sina sängar och jag sitter i soffan och läser bloggar ( och skriver )
Snart börjar Svenska hollywoodfruar, som jag brukar somna till. Tycker inte årets fruar är " nåt att ha ". Maria har vart med för mycket för att kännas ok ännu en gång och Gunilla är ju sjuk på riktigt. Blir mest förbannad. Men finns inget annat att se.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0