Kväll

Vilken kväll!!!

Eftersom min energi var på ca 0 redan vid middagsvilan så var ju inte eftermiddagen min riktigt. I de läget hade de vart skönt om B hade vart hemma.
Men nu var han inte de så de var ju bara att bita ihop.
Laga mat och gosa med barnen. Elias ville gå ut i regnet efter en stund. Hjälpte han på med regnkläder och så var han ute.

Efter maten rasade barnens humör. Elias slängde sig på golvet, gapa och skrek.
Liam var trött, vilket resulterar i att han blir "galen"
Leya var övertrött, skulle brottas med Liam och slängde sig på honom osv.

Allt detta medans jag försökte byta blöjor, borsta tänder. När barnen äntligen kom i säng hamnade jag i soffan. Disken får vänta till imorgon.

Nu ligger jag i sängen, kroppen behövde ligga ner.
När jag blir såhär trött får jag så ont i magen, nedre delen av magen som strålar i ljumskarna. Och då är de bara ryggläge som hjälper.

Så natti natt till er alla. Nu ska jag sova, och hoppas på mer energi imorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0