Kalas

Sagt och gjort. Pappa fick åka på kalas hos kusinerna med L & L.

Jag och E åt middag när dem åkte.

Jag passade på att städa hela övervåningen och fick de precis klart innan dem kom hem.

Skönt att ha de gjort, alla flyttkartonger med barnkläder har stått framme efter min inventering men nu äntligen har jag fått in dem på plats igen.

När dem små kom hem igen bröt helvetet lös IGEN. Höll på att bli galen. Pappa var tvungen att skynda till jobbet.

Nu ligger barnen, dem små var jätte trötta efter kalaset och gick på övertid. Båda två ville gå och lägga sig och visade de tydligt.
Elias fick lägga sig trots att han inte ville pga bråk.

Nu sitter jag här i soffan och väntar på att bingolotto ska börja. Vill vinna miljonen nu :-)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Lycka till! :)

2013-09-01 @ 19:24:27
URL: http://hannabengtsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0