Jarop

Pappa är på väg hem från jobbet. Elias är ute och cyklar och dem små lever amok här inne medan mamma har ont i ryggen och benen. 

Liam har beställt tacos idag till fredagsmyset.
Innan jag fattade vad han menade. Koko sa han flera gånger i morse. 
För mig är de skor på "barnspråk" men han blev arg när jag gång på gång frågade honom om de var skorna han ville ha på sig. 
Elias trodde kan ville ha kokos. Men då blev han ännu argare. 

När jag väl kom att tänka på tacos och frågade om de var de han ville ha så blev han så glad. Så då klart att vi ska ha de ikväll. ( jag hade ändå idé torka på dagens middag. )

Så efter hämtning på dagis promenerade vi till affären och handlade saker till tacos. Men glömde en sak, men de köper pappa med sig hem. 
Så skönt med fredag och pappa kommer hem. Slippa ta alla läggningarna själv. 
Läggningarna brukar ju gå väldigt lätt på vardagarna när jag är själv. Men när man gjort de varje dag under veckan så är de skönt att få den avlastningen. 

Nu ska jag snart börja med maten. Så de inte blir för sent ( avskyr att äta sent på kvällen, mår så dåligt då)

Ha en bra fredags eftermiddag/ kväll alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0