Jag lever

Haha ja. Jag lever efter en dag somjag  skulle vilja radera.

Leya vaknade med 39,6 i feber. Men verkade ok ändå extra gnällig, jovisst men vem är inte de med feber?
Relativt pigg ändå. 

Efter att vi hämtat Elias på dagis stannade vi ute. Skulle rensa i trädgården. Men hittade inte mina saker i garaget. Så jag hann bli irriterad och gav nästan upp när jag väl hittade de viktigaste.
2 timmar var vi ute. Rensade halva den stora rabatten, fyllde skottkärran + Elias lilla skottkärra. Sen hade jag så ont i ryggen.  
Efter att vi tömt skottkärrorna ville pojkarna åka skottkärra tillbaka


Leya lekte lite ute men sen ville hon sitta i vagnen och somnade gott och sov ca 2 timmar. 

Jag och Liam gick in och fixade med pannkakor  och Elias gick till kompis och hoppade studsmatta. 
När Leya vaknade hade hon 40,4 i feber och gnälligheten tog över henne totalt. 

Liam trotsade värre än någonsin samtidigt som Leya var som gnälligast ( mitt i detta stekte jag pannkakor ). Sen kom Elias hem storgråtandes. Han hade ramlat när han hoppade studsmatta och på något sätt slagit ryggen på något hårt. Han hade jätte ont hela kvällen, så han fick lite alvedon för att kunna slappna av lite. 

Pjuhh. Idag känns de som jag har fått betjäna färg här hemma med 3 barn och en sån värk i ryggen så jag trode att den skulle gå av. 

Dem små gick och la sig som vanligt och inte ett ljud jag hört från dem. 

Elias låg i soffan med mig och tittade tv med mig innan han la sig. 
Han ville inte gå till dagis imorgon för han har så ont. 
Och ni som känner min son så vet ni att han inte stannar hemma från dagis. Magsjuka och feber är dem ända anledningar till att han stannar hemma. 
Och nu bad han själv om att få vara hemma. 

Klart han får vara hemma om han har ont. No problems. 
Men vi får se vad han vill imorgon. Har han inte ont imorgon vill han nog gå ändå. Så vi bestämmer imorgon. 

Hoppas Nennes ( Leyas ) feber går ner också. Hon fick alvedon till middagen så hon kan få sova gott iaf.  

Min rygg känns, vidrigt ont har jag nu. Så jag lät ju vara lite stel imorgon. Haha

Nu ska jag gå och lägga mig så håller jag tummarna att alla i familjen mår bättre imorgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0