ios7

Många skriver på fb att dem uppdaterat till ios7 på sina iphone. Jag vågar inte göra de riktigt ännu då blogg.se inte har uppdaterat sin app till den nya versionen. Och jag bloggar ju från telefonen för de mesta. 

Är de någon som har iphone och har uppdaterat? Är de någon mer app som inte har hunnit med att uppdatera som inte fungerar med ios7?

Här hemma är de full rulle. Barnen är inte sjukare än att de retar gallfeber på sin mamma som redan har en dunder huvudvärk. ( inte pga barnen utan för att jag  har ont i nacken ) 

Frukosten är i våra magar nu. Kaffe till mamman i mängder i hopp om att finna lite mer energi till dagen.

Ett grötmonster


Snart göra iordning alla barnen och gå ut och röja ur bilen så vi får plats med allt som vi ska ha med oss från uddevalla. 






Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag har inte heller vågat att uppdatera den..:-)

2013-09-21 @ 12:07:08
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se
Postat av: Lisa

Älskar IKEAs plastbestick och skålar! :)

Har android, så jag har inte det problemet..

2013-09-21 @ 13:19:40
URL: http://lamadjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0