Hmm

Inte nog med att foglossningen känns av. Illamåendet har kommit tillbaka också. Inte så illa att jag inte kan va uppe osv. Men jobbig känsla i magen och typ inget hjälper. De blir varken bättre eller sämre av att äta eller inte äta liksom. Hmm

Snart kommer pappan hem. Tidig fredag idag. De gillar vi. Hoppas E är på bättre humör när han vaknar från vilan, för de var ingen rolig hämtning på dagis idag.
Jag har försökt ta bort min jobbiga känsla från då, så hoppas em blir bättre.

Liam vill vinka till pappa när han kommer hem. Så jag får nog gå upp och väcka honom nu så han hinner de innan han kommer.

Leya har ropat efter pappa hela fm. Hon kommer bli jätte glad när pappa kommer hem. Pappas flicka ända ut i fingerspetsarna.

Ikväll blir de kräftor och räkor här hemma. Mys. Elias och Liam har bestämt att dem vill ha pannkakor. Så de ska vi fixa.

Önskar er läsare en trevlig Fredags em/ kväll.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej! Vad kul att jag har hittat din blogg. Vi är nästan lika gamla och det skiljer bara 6 dagar på våra döttrar! Dock ligger du två barn före mig. :)

2013-09-06 @ 20:47:06
URL: http://lamadjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0