Graviditet

Just nu är jag rätt trött på att vara gravid. Har så mycket jag vill göra, men fogarna sätter stopp för detta. Jag vill kunna röra mig obehindrat. Göra allt jag brukar och slippa värken. Jag vill kunna vara ute och gå utan att känna att kroppen går av mitt itu.  

Ändå mår jag bättre denna gången mot dem två senaste. De är lite lustigt, jag har mått bättre och bättre för varje graviditet, så jag kan förstå dem som skaffar många barn.

Hade jag mått så dåligt andra gången som jag gjorde med Elias hade de inte blivit fler barn. 
Med Leya var de ju mest att vi skulle flytta samma vecka som hon föddes som var jobbigast. 

Åhh vad jag längtar. Men 70% av graviditeten har gått och "bara" 30% kvar. Än så länge har tiden gått väldigt fort, så jag hoppas att de fortsätter så. Bara jag hinner med de som måste göras innan. Allt julstök ska bli avklarat INNAN bebisen kommer, så man kan komma hem i lugn och ro.
Hoppas att jag blir igångsatt denna gången med. Ska prata med bm när jag ska dit 7/10. Vill träffa fl läkare och prata om detta. 


86 dagar kvar till JULAFTON



Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad skönt att höra att du tycker att varje graviditet känns lättare! Jag hoppas verkligen att det blir samma för mig i framtiden!

Svar: Foglossningen har jag haft vid varje graviditet. Men tiden går så mycket fortare vid varje graviditet då man redan har massor att göra och hinner inte tänka lika mycket :-)
Anna-Lena´s liv

2013-09-30 @ 19:55:04
URL: http://lamadjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0