Gekås

Jag och Leya åkte direkt efter att vi lämnat pojkarna, så vi var där 7.35 så vi fick vänta på att dem skulle öppna. Stod som nummer 5 i kön in.

Leya som bara hade druckit välling innan var hungrig och åt yoghurt och macka när vi kom till röda fiket. 



Selen fungerade kanon att ha på henne. Hon konstaterade snabbt att de faktiskt inte var någon idé att försöka ställa sig upp. Och jag kände mig lugnare.




Fick köpt lite mer än vad som var tänkt. Som vanligt, men inget onödigt ändå liksom. 

Så nu är presenter till Lana och Elias klara. Och jag köpte 18 par strumpor till Elias. Så nu borde de klara sig ett tag iaf :-)
Leya fick ett par termobyxor, jacka har hon redan efter Liam. 

Sen blev de ju mer, men just nu kommer jag knappt ihåg vad jag köpte. Har INTE orkat packa upp. Barnen gjorde ett försök men fick stoppat dem. 

Tog en fika efter att vi packat in i bilen. På RASTA utanför. Dem hade "små" räkmackor. Jag orkade inte ens äta alla räkor, och då hoppade jag allt bröd. ( mackan ligger på en vanlig mattallrik. )



Leya somnade 5 min efter att vi satte oss i bilen på väg hem. Man blir JÄTTE TRÖTT av Tt vara med mamma och handla. 




Har ont i rygg och ben efter denna förmiddag. Ingen höjdare att gå där inne när man är gravid kan jag säga. 

När vi hämtat pojkarna och kom hem la jag mig på soffan och somnade på 2 min tror jag. Gud så skönt de var. Dem små sov och E låg och tittade tv/ iPad. 

 Sen var de full fart på barnen, och inte bara positivt full fart utan bråk, skrik och tjaffs. Jag försökte steka pannkakor men fick gå emellan barnen hela tiden.

Nu sover barnen, jag ligger på soffan och glor tv. Massa tända ljus. Myyys.

Fick sätta på värmen i barnens rum idag. Men för övrigt vägrar jag, så massa ljus och filt funkar fin än så länge. 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vilket bra tips med selen!!:-)

2013-09-18 @ 22:22:42
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0