Fredag morgon

Japp, Fredag morgon idag. Tröttheten finns i kroppen efter väntan på helg. 

Morgonen kunde ha gått bättre. Sura miner redan när man kommer in på rummet.  Blääää säger jag bara. Men försökte prata lugnt och berätta att vi ska åka till Skene efter dagis och köpa tyg till gardiner till pojkarnas rum. Att dem kunde vara med själva och välja. 
Men jäklar vilket humör E blev på då. 
Så nä, de blir inget med de. Trodde han skulle bli glad att få vara med och bestämma tyg. 

Så jag och dem små åker nog själva imorgon istället. Så väljer jag själv till E. 
Hade tänkt att sy lite själv. Ska bli spännande :-) symaskinen har ju stått här i 3 månader men fortfarande inte blivit uppackad. 
Ska se om jag kan sy egna snutte filtar till bebis med. Vill att alla barnen har sina egna så dem vet vems som är vems. 

Nu är kaffet slut, så dags att ta tag i fredags städningen innan Leya vaknar. Sen är de full rulle kan jag lova :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0