Fredag kväll

Så gott de var med räkor och kräftor idag.
Liam åt nog mer räkor än pannkaka. Haha, han är inte som alla andra 2 åringar jag känner.
Räkor och sill är hans favoriter :-)

Leya åt lite räkor med, fast mest pannkaka.

Elias smakade kräfta och de tyckte han var godare än räkor.

Efter maten fick alla barnen duscha. Så grisiga :-) Leya görade in räkor mellan tårna. Haha

Elias fick lägga sig först. Inget blev bättre på eftermiddagen, snarare tvärt om.
Hoppas han sköter sig imorgon. Annars åker jag hem tidigt med honom om jag ens åker i väg.

Leya var trött efter duschen och pappa fick lägga henne. Mamma duger inte när pappa är hemma :-) de enda man hör är pappa hela tiden.

Liam satt uppe med oss längst. I pyjamas med dockorna bredvid sig skulle han ha fredags mys. Goa killen. Han brukar inte titta på tv, men ikväll satt han nästan 1 timme och tittade. Helt otroligt.

Idag har jag tvättat bebiskläderna, lite tidigt men gjorde de för att få en full maskin till Leyas nya kläder.

Hoppas alla barnen vaknar på rätt sida imorgon och är på bra humör. Lastbilsutställning i Ljungbyhed står på schemat.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Oj, vad strongt att skaffa fyra barn så tätt! Vet du om den sista är en flicka eller pojke? Dina barn har så vackra namn, så det blir spännande att se vad minstingen kommer heta.

2013-09-07 @ 19:09:55
URL: http://lamadjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0