Barnmorskan

Idag väckte jag alla barnen och gjorde dem iordning innan kl 7.
Pojkarna skulle till dagis och jag och Leya åkte till Svenljunga för ett besök hos barnmorskan.

Alla prover var bra. Hb 120 så järntabletter varannan dag. Blodtryck 110/70.
Hjärtljuden låg på 132 och sf mått 26.

Leya skötte sig jätte bra. Jag hade med vagnen ifall hon skulle pilla på allt medan jag låg på britsen. Men behövde den bara när dem tog blodprov i armen.

Fick handlat på ica och hämtat ett paket på dhl preem innan vi åkte hem igen.

Fick jobbat undan en del men mycket kvar. Så jag vet vad jag ska göra när barnen lagt sig :-)

Nu är middagen i magarna och pojkarna leker fint. Leya sitter med mig och tar de lugnt.

Ska bara plocka undan middags disken med.

Idag är de riktigt höst väder. Blåser och är mulet.

Dags att röra på sig tror jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0