Suck

Att gå och lägga sig i tid igår gick inte så bra. Lagom till att jag skulle lägga mig började jag blöda näsblod. Så irriterande. I 1 timma satt jag och de bara fortsatte. 
Fördelen var ju att jag fick sett Greys Anatomy. Sen när de väl slutade vågade jag inte riktigt somna innan jag var säker på att de slutat. 

Detta är en stor nackdel att vara gravid tycker jag. De är nästan bara då jag blöder näsblod och de kommer bara spontant utan någon förvarning. 

Idag har jag fått dammsugit där uppe efter kalaset. De var BEHÖVLIGT.

Leya vägrade gå ur matstolen, så hon fick vara kvar nere med sitt duplo. Hon skrattade och var glad. 


Dessa 2 leker bäst när Leya är i stolen. Då blir de inte så mycket slagsmål :-)

Nu ska jag hämta Elias på dagis. Hoppas på en lugn och fin eftermiddag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0