Hmm

De var nog för bra för att vara sant att jag var pigg efter barnkalaset igår. Kände ingen trötthet utan bara skönt att de blev tyst en stund. Samma var imorse. 
Men under förmiddagen blev jag tröttare och slöare. 

Har inte fått någonting gjort här hemma idag. Bara fröken bus som har underhållits, eller nja hon har underhållt mig :-)

Tur Marie nere på Mjöbäcksbaren gör så god mat så när orken och inspirationen tryter så finns hon. 
Idag blev de köttfärs och potatisgratäng. 

Väntar nu på att maten ska bli varm, och barnen leker rövare på Elias rum under tiden. 

Garanterat behöver jag ta järntabletterna oftare än vad jag gör. Men blir ju så kass i magen så jag drar mig för de. 
Och nej, jag kommer inte dricka blutsaft. Klarar inte smaken av den. 





Kommentarer
Postat av: Ruina - fyra barn under tre år

Messmör och blåbärssoppa fick upp mitt järn när jag var gravid med M&V :-)

Svar: Bläää. Messmör kan jag inte ens känna lukten av, och smaken ska vi inte prata om. Blåbärssoppa innebär dunder halsbränna. Så nja, de går nog bort
Anna-Lena´s liv

2013-10-14 @ 21:29:59
URL: http://ruina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0