Helg

Lördagen gick i ett. Ojoj, hann inte vila på dagen som jag hade tänkt.
Förberedde middagen och fixade mannagrynspudding till kvällsmat. 

Hade alla barnen hemma själv över frukost, händer typ aldrig. Bosse var och kollade på bilen ( bussen ) som vi ska köpa. Och sen förberedde lite i för festen med sina bröder på campingen. 

Sen kom farfar och Soli som skulle vara barnvakt. Vi gick igenom lite rutiner och regler. 
Bara synd att Elias inte klarar av när regler ändras, inte ens för en kväll ( söndagen var i kaos )

Efter maten blev de stressigt, duscha, fixa håret, sminka sig, sätta på lösnaglarna. Och sen var de dags att åka. 

Liam skulle minsann följa med oss. Han hade inte tänkt att stanna hemma. Men de hade gått bra ändå. Leya vinkade bara. 

De var en kanon fest. Mycket god mat, några tal och sånger. 
De var mycket varmt, så sökte mig till öppna fönster. 
Vid 00 tiden valde vi att åka hem, Bosse åkte med hem då med, så behövde jag inte åka tillbaka igen. 

Alla sov när vi kom hem. La oss direkt men jag kunde inte sov. Hade så ont, så hur jag än försökte så gick de inte. Kl 5 efter att ha ställt om kl somnade jag. Och kl 7 kom barnen ner. Kan inte säga att jag var pigg nej. 

Dagen har inte gått bra, andra regler och rutiner med Elias funkar inte. De är bara att konstatera. Så nu blir de några dagar med kämpande att få tillbaka honom på rätt spår igen. De där lilla lilla ändrandet blir för mycket och kaos i huvudet. Hoppas de kommer ändras med tiden. För att hålla sig helt inrutad fungerar inte i längden, fast nu måste vi de.

Har vart och firat Gert med idag. Fick god smörgåstårta och kaffe. Bosse var tvungen att åka redan kl 13 då han skulle till Sthlm idag. 

Hemma somnade vi alla. Så middagen blev lite sen. Men men, lite sömn är inte fel. 


Nu har jag och Elias haft egen myskväll. Tittat på inspelade program som han valt. 
Solsidan och hela Sverige bakar. Mamman säger inte nej till de inte :-)
Så kvällen avslutas mysigt idag. Hoppas läggningen strax går fint med. 

De blev ett långt inlägg, sorry 


Kommentarer
Postat av: Me & My Baby Dolls

Mysigt! :) Vilken bil ska ni köpa? Vi ska också börja kika efter en ny bil... :)

Svar: Hej.
Vi ska köpa en Hyundi H1. En mini buss med 8 säten. Får inte plats i "vanlig" bil. Syskonvagn som behöver med osv
Anna-Lena´s liv

2013-10-28 @ 10:09:15
URL: http://mybabydolls.blogg.se
Postat av: Amanda

Åh så gott med mannagrynsgröt!:-)
Kram!

2013-10-28 @ 11:50:41
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0