Full förmiddag

Idag har de vart full fart sen vi kom upp. Fixa fika till pojkarna som skulle till skogen med dagis. Klä på barn. Åka till dagis och lämna pojkarna. 

Sen åkte jag och Leya till Skene för att träffa psykologen. Vi försöker ju jobba fram ett sätt att hålla Elias lugn och tygla hans utbrott. Nästa vecka ska dagis personal, rektor och special pedagogen vara med och se om vi kan jobba fram något mer. 

Ett kort på Leya när vi är på väg från psykologen


Sen en tur till Rydal och hämta ett par vinterskor till Leya, till Kinna och fixa glasögonen. Hon fixade de på 5 minuter. Haha. Sen till ICA MM i Skene och hämta pojkarna på dagis. 

Nu är vi hemma och jag är helt slut. Barnen vilar och jag tar de lugnt en stund. Igår hade jag så ont i bäckenet och fogarna så jag kunde knappt röra mig på kvällen. Så lite lugnt måste jag ta de ( fast jag är enveten och vill hinna med allt innan lördag )



Kommentarer
Postat av: Cissi

Vilken söt bild ;) Jobbigt med fogarna!

2013-10-02 @ 13:53:35
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
Postat av: Lisa

Djurkläder på småbarn är ju bara så sött!!

2013-10-02 @ 20:05:12
URL: http://lamadjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0