Förmiddag

Pojkarna var på dagis som vanligt. För mig blev de frukost framför datorn på kontoret samtidigt som jag jobbade. 
De man skjuter upp måste Tas igen.

Krångel med loggarna, annars gick de bra.
Men så tog patronen slut i skrivaren. Och visst, jag har bytt den, sist den tog slut. Men va fan. Man kan ju inte komma ihåg allt. Suck! Vart lite svett en stund innan jag fick ut den. Sen när jag väl kom på hur man gjorde var de ju inga problem. Haha.
Får se om jag kommer ihåg nästa gång :-)

En snabb dusch innan jag och Leya åkte till faster och kusinerna. Minsta kusinen fyller 1 år imorgon så vi åkte bort med ett paket och fikade innan pojkarna skulle hämtas. 

När pojkarna hämtades gick de bra. Skulle till affären idag och handla. Men suck! 
Alla 3 sprang åt varsitt håll. Gapade till varandra och bara allmänt gick mamma på nerverna. Leya ställer sig upp i vagnen så de är säkrare att ha henne på golvet. 
Liam fick provat naturgodis "apparaten" med så de for ut massa på golvet. Suck igen. 
Var svett innan jag fick betalat och packat varorna. Barnen bara sprang runt. 
Väl hemma fick barnen gå och vila så jag fick andas ut en stund. Pjuhh


På väg till kusinen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0