Dålig uppdatering Under helgen

Jag har inte riktigt orkat att blogga i helgen. 
I Lördags var min bror och hans fru här som inte kunde vara på Elias kalas. Han fick en fin ryggsäck med sitt namn. 

Vi åt lunch, kycklingsallad. Och sen fikade med pollykaka och cupcakes. 




När dem hade åkt så la jag mig på soffan, var slut i ryggen. Barnen sov länge ( dem små ) och Bosse bytte till vinterdäck på volvon. 

Sen hade vi lördags mys, vilket Leya inte klarade av utan gick och la sig. Och Liam en stund efter. Elias satt med en längre stund. 
Sen skulle jag och Bosse se en film. Den var säkert bra. Men jag somnade på soffan. Hmm ovanligt. Hihi

Söndagen satt Bosse på kontoret. När de strular med loggar osv är de inte lätt för mig att fica detta. Särskillt inte när de inte är hans logg som krånglar utan en anställds och då är de inte lätt för mig att rätta som inte vet vad personen har gjort på dagarna. 
Och när han ändå satt där så gjorde han faktureringen med. Tack älskling.

Sen var de dags för han att åka och jobba kl 13 och då packade jag in barnen i bilen och åkte till Gekås. Vette katten vad som flög i mig. Mängder i folk, hittade ingen parkering, så fick ställt mig på net on net. Fick tag i overall och jacka/ termobyxor till Elias. Liam och Leya kunde jag inte köpa overaller till då dem bara hade dubbelstorlekar och de kan dem inte ha för de är för stora och en mindre var för litet. Avskyr dubbelstorlekarna. 
Hittade även raggisarvtill dem nu. Så de blev de ett gäng med. Vet hur de kommer slitas ich tappas bort på dagis så de gör inget med extra par. 

Sen hittades lite julklappar. Barnen gick på att jag köpte till kusinerna osv. Så kag kunde köpa till dem. Men behöver dit en gång till innan jul (innan december ) för en dag UTAN barn. Liam kom in i någon sorts trots topp under timmarna där. Trodde jag skulle få ett psykbryt en stund där. 

Kom därifrån kl 17.30 och kännde inte alls för att laga mat då. Ont i hela kroppen av fogarna och sammandragningar. 
Beställde pizza som barnen åt av innan dem la sig. 

Sen somnade mamman på soffan. De vat vår helg. Nu ny vecka och nya utmaningar :-)

Kommentarer
Postat av: Nicki

Pollykakan ser jättegod ut! Vill du dela med dig av recept? :)

Svar: Kan göra ett inlägg om de senare :-)
Anna-Lena´s liv

2013-10-22 @ 20:09:23
Postat av: Nicki

Pollykakan ser jättegod ut! Vill du dela med dig av recept? :)

2013-10-22 @ 20:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0