Dagens planering

Sitter nu med kaffe. Ska planera dagen och hoppas att jag kan följa den planeringen så gott de går. Massa att fixa innan kalaset imorgon.

Damma mellanplan - klart
Dammsuga/ Tvätta golven- klart

Damma övervåning- klar
Byta sängkläder Liam/ Leya
Dammsuga/ tvätta golv-klar

Ställa fram bord och stolar- klar
Göra maten inför imorgon- klar

Tvätta- klar
Hänga tvätt och fixa säng för Pelle- klar
Handla- klart
Göra fyllningarna till tårtorna- klar

Jo men de är nog bäst att sätta igång. Man vet ju aldrig vad Leya vill sen heller :-)
Pojkarna ska hämtad också

Kommentarer
Postat av: Lisa

Och jag som tyckte jag var duktig för att jag diskade och bytte Siennas sängkläder. Haha kanske inte va.

2013-10-04 @ 18:37:35
URL: http://lamadjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0