Bryta ihop.

Idag vid hämtning på dagis höll jag på att bryta ihop. Elias var inte alls medgörlig.
Vägrade gå ur sandlådan, sen sprang han iväg och gömde sig i lekstugan. Sen vägrade han gå ( jag kan inte bära honom då han är för tung. )

Jag som inte fått någon sömn höll på att bryta ihop. Hur i he...te ska jag få han att följa med? UTAN att behöva ta tag och nästan släpa med honom. För prata med han går inte. Han håller för öronen och bara skriker. Och slänger sig på backen.

Vi har ju haft ca 1 mån lugnt. Vilket har vart skönt. Men nu börjar de vända igen. 
Vi har pratat hemma om att han ska följa med utan bråk så får han vara uppe med mig och pyssla och greja efter dagis. Vilket han gillar Annars får han lägga sig om de blir bråk. Och han vill ju absolut inte lägga sig på dagen. 
Så jag förstår inte VARFÖR de ska vara sånt bråk och tjaffs. 

Just nu rinner bara tårarna. Av trötthet, frustration och irritation. Massor att fixa med, men ingen energi alls. 

Imorgon ska barnen ta syskonkort hos fotografen i Stenungsund. Så jag hoppas att jag får sömn på natten och att barnen är på bra humör.
Pappa ska ju vara med, så jag ska inte iväg själv iaf. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0