1,5 År

Idag blir Leya 1,5år. Gud så fort tiden går. Mammas lilla bebis ;-) 
Med andra ord så på Måndag har vi bott i huset 1,5 år. Och på Tisdag var de 1,5 år sedan jag och Leya kom hem från BB. 
De är 1,5 år sedan vårt liv var i kaos ( vissa perioder nu med ) 

1,5 år går galet fort, de gör inget om vi saktar ner tiden va? Jag hinner inte riktigt med. 

Ikväll ska jag och B på fest. Får se hur länge jag klarar. Jäkla värk kom tillbaka igår ( fullt upp utan vila ) hoppas de släpper till ikväll. Alvedon intas flitigt idag kan jag säga. Skönt att man är gravid och kan ta bilen hem. NÄr man känner att de inte går längre. Och inte behöva förlita sig på någon annan.

Farfar och Soli ska vara barnvakt. Hoppas barnen sköter sig



Kommentarer
Postat av: Lisa

Usch ja, sakta ner tiden lite!! Hoppas ni hade kul på festen.

Håller med; pyjamasar är hemskt dyra. Och man hittar dem aldrig på rea heller. Lite synd.

2013-10-27 @ 20:36:02
URL: http://lamadjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0