V 34 (33+0)

Tiden rusar frammåt. Har redan gått in i vecka 34. Alltså 33+0. 48 dagar kvar till beräknad dag för lillen att komma. 

Mår ganska bra ändå om jag ska jämföra de andra graviditeterna. Visst är jag trött, men de har ju inte bara med graviditeten att göra, att ha 3 busar hemma tar på krafterna med :-)
Halsbrännan kommer nu VARJE kväll, men 2 Novalucol innan läggning hjälper bra. 
Foglossningen känns bättre, så jag är nästan helt säker på att bebisen har vänt sig rätt. 
Sammandragningarna känns bara obehagliga, men inte onda som dem tidigare graviditeterna i samma vecka. 

50 dagar kvar till julafton. Jisses. STANNA TIDEN!




Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag är så imponerad över att du klarar att vara gravid med tre små. Min sambo vill ha fler barn, och jag med egentligen, men bara om storken kommer. Tyckte att det var jättehemskt att vara gravid!

2013-11-04 @ 18:19:12
URL: http://lamadjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0