Utedag

Dem små vaknade inte förrän kl 11. Så jag hann med mycket under tiden.

2 maskiner tvätt hann jag att tvätta och hänga ut. De har ju blåst halvt storm ute så ställningarna har blåst omkull några gånger men tvätten torkade fort.

Dammsuga och tvätta golven hann jag med och barnen vaknade inte ens då.
När jag satte lunchen i ugnen gick jag upp och väckte dem små.

Liam var lite slö innan han fick mat i sig men sen kvicknade han till och blev en duracell kanin. Hehe.

När vi hade hämtat Elias på dagis stannade vi kvar ute.
Jag sådde i pallkragarna, och barnen sprang runt och sprutade vatten på varandra. Grannarnas barn var med också.

Sen blev de lite glass med Ida och barnen innan vi gick in och vilade en stund.

Fixade middag, satte oss ute och åt och Ida och barnen gjorde oss sällskap.

Ingen ville gå in för kvällen. Men vid 18 fick jag in barnen för dusch och kvällsmys.
Sketna barn är friska barn? Eller?

Barnen var inte rena någonstans ikväll. Hihi

Nu sover alla barnen och jag ska strax ta och lägga mig i sängen och se på tv. Hoppas på att somna fortare idag än igår 00.30.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0