Uppdatering

Nu var de längesedan jag uppdaterade bloggen igen. De har vart mycket hemma och orken/ tiden har inte funnits.

En nyhet är att jag är gravid. Vi ska ha en liten bebis till i december. Och jag har vart sjukt trött några veckor så jag har sovit så fort tillfälle har funnits.

Vi försöker greja ute så fort vädret tillåter och inne blir lite lidande nu. Men men.
Nu väntar vi på värmen och de fina vädret och ser fram emot ute dagarna.

Idag skulle jag vart sista gången till psykologen innan utredningen sätter fart. Men situationen hemma gjorde min plan otänkbar. Hmm, Liam spydde slem på morgonen och får stanna hemma. Hoppas de inte är magsjuka, men tror inte de då de inte luktade någonting.

Ska bara få tag på psykologen och få en ny tid.

På återseende, vet aldrig när man uppdaterar igen :-)

Bilden visar testet som gjordes 13 April


Kommentarer
Postat av: Hanna

Passar också på att vara ute mest nu! Grattis igen:)

2013-05-15 @ 14:17:39
Postat av: Ruina - fyra barn under tre år

Men va fan, haha! Grattis :-)

2013-05-15 @ 15:44:33
URL: http://ruina.blogg.se
Postat av: Therese

Ojojoj stort Grattis! Så underbar nyhet =)
Massa kramar från mig

2013-05-16 @ 19:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0