Trädgård

Idag åkte jag ensam till Skene för att handla blommor och jord. Fint väder och pappan är hemma, då vill man bara få ordning ute ( inne ser de ut som ett bombnedslag för tillfället )

Köpte även nya blomlådor att sätta på väggen ute, färgen hade släppt på dem gamla.
Så nu väntar vi på att de ska växa och bli fint.
Ska ta mig ann stora rabatten vid garageuppfarten också. Men de blir en annan dag.

Skulle åkt till hotellet och äta idag hade vi tänkt.
Var och kollade tiderna tidigare idag och där stod de lör-sön 13-21. Och eftersom de är röd dag idag så trodde jag de var dem tiderna. Kom 15.15 och de var stängt.
Dem senaste gångerna vi vart där har de vart stängt. Känns inte så pålitliga så vi kommer inte planera in fler besök dit. Vi blir lika besvikna varje gång. Och dem tycker de är konstigt att de inte är nåt folk där?

Eftersom vi inte hade planerat någon mat hemma åkte vi till Svenljunga och åt istället.

Nu har älsklingen åkt och jobbat igen, och jag är helt slut. Så de blir inte många knop gjorda mer idag.
Barnen är duschade och lagda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0