Sketet

Oj vad sketet de är här hemma. Jag fattar inte, jag dammsuger jämnt tycker jag men ändå blir de så smutsigt och jag vantrivs verkligen då.
Men nu när den värsta tröttheten och illamåendet har lagt sig så kanske jag kommer tillbaka i rutinerna igen så de inte blir så sketet.

Igår hade jag och Elias ett bråk som gjorde mig på riktigt dåligt humör, och de började redan vid hämtningen på dagis så hela em/ kvällen var förstörd. Idag vaknade vi på bättre humör och hoppas de håller i sig hela dagen. Vill vara ute idag. Så jag väntar nu på att dem små trollen ska vakna till så vi kan gå ut

Idag var jag sugen på kaffe. Och de smakade riktigt gott. I ca 6 veckor har jag mått illa av kaffe.
Illamåendet har lagt sig också, hoppas de inte kommer tillbaka. Försvann väldigt tidigt denna gången. Dem andra gångerna har de inte försvunnit förrän i vecka 16. Men ska väl vara glad för de :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0