Måndag

Pojkarna var till dagis som vanligt. Och Leya fick följa med mig till bsrnmorskan.

Min barnmorska verkar lite virrig måste jag säga. Måste säga allt två gånger ca. Och just denna gången hade hon även dubbelbokat sig. Jag och en till skulle va hos henne kl 10. Jag fick min tid för 2 veckor sedan och den andra fick tid när hon ringde på morgonen.
Tur att den andra bodde 200m därifrån och fick en annan tid. Jag har ju ändå ca 30 min att köra.

Tog de prover som skulle göras och allt såg bra ut. Lite lågt tryck men ingen fara. Men de förklarar ju varför jag känner mig svimfärdig ibland.

Jag mådde inte bra under eftermiddagen så jag låg på soffan mestadels.
Elias fick följa med grannarna till lekplatsen/ sjön och titta på grodyngel och dem hittade även blodiglar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0