Tisdag

Vaknade tidigt av att Elias kom ner och la sig i sängen. Dem små vaknade, men somnade om. Hoppas dem vänjer sig med att Elias går ner tidigt på morgonen.
Låg och tittade på varnkanalen en stund innan de var dags att gå upp och göra oss iordning.
Liam skulle till dagis och Elias och Leya följde med till kyrkansbarntimma.

Sen blev de en tur till Hanna, hämta Liam, hem till Hanna igen på lunch och kaffe och prat.

Hem så barnen fick sova middag, blev ju inte lika lång stund som dem brukar så Liams humör var därefter när jag väckte honom. Gahh vad han bara grät och skrek.

Men ut med mig och barnen och gick över till grannen. ( en har vattkoppor, och nu hoppas vi att L & L blir smittade ) så är de gjort sen.
Så de blev ännu mera lek och kaffe. Haha

Min mage reagerade på allt kaffe idag med lätt illamående. Men nu är de över, så imorgon ska jag nog tänka mig för lite på kaffe fronten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0