Tidigt

Härligt när man får reda på att pappan i familjen kommer hem så tidigt så att han kunde hämta pojkarna på dagis. Så slapp jag dra på Leya massa kläder och åka ut.

Pojkarna var glada när pappa kom och hämtade dem med lastbilen. Ojoj vad Liam var uppspelt.

Jag och Elias åkte till Kinna och handlade lite. Tröjor till pojkarna och tunika med leggins, och en byxdress till Leya.
Sen blev de lite pyssel saker med. Mellanmål/ fika blev de med. Elias fick välja kaka själv, och då blir de nästan alltid denna :-) jag valde att bara ta en kaffelatte. Mys med egentid med Elias. Han behöver komma ifrån lillebror ibland.

Sen på väg hem svängde vi förbi Willys i Skene och handlade innan vi åkte hem. Va hemma 17.30, så de fick bli pannkakor till barnen och skaldjur till oss. Köpte både krabba, räkor och kräftor. Så gott. Elias smakade också och tyckte de va sådär. Hellre pannkaka. Hihi.

Nu ligger barnen och vi ska se på gladiatorerna ( risk för att jag somnar i soffan, haha )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0