Söndag

Igår Lördag var Bosse och Elias på Gekås och köpte en barngrind som vi ska ha mellan köket och hallen. Mest för att jag ska ha lite koll på barnen när jag lagar mat, men också för att jag inte vill att barnen ska vara i köket om jag är någon annanstans i huset.

När Bosse skulle sätta upp grinden upptäckte vi att alla delar inte fanns med. Så idag, söndag åkte jag och Liam till Gekås för att få delarna som saknades och givetvis hittade vi lite annat också :-)
Jag och Liam åt lunch där och Liam åt givetvis kaka också efter maten. Haha fika kung nr 3 i familjen Nordmark :-)

När vi kom hem satte Bosse upp grinden. Och Leya var snabb på att ställa sig upp direkt

På kvällen spelade jag Bingolotto när Bosse åkt och jobbat. Och gissa vad? Jag fick BINGO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0