Kyrkis

Idag var dagis stängt för kompetensutveckling. Så jag tog med mig alla barn till kyrkis och de gick förvånadsvärt bra måste jag säga.
Hade lite duster med Elias, men efter att ha tagit honom åt sidan och pratat med honom gick de bra en stund.

Men samlingar klarar han inte av. Då lyssnar han ingenting på vad jag säger.
Han hoppar runt, skriker högt och surar.

Detta beteende gör mig så frustrerad. För då hjälper verkligen ingenting.
Jag vill ju kunna ha med mig alla barn om vi ska göra något roligt. Men de gör mig stressad att ha med mig Elias för hans humör vänder på en sekund.

Jaja. Vi tog oss igenom de. Vi är hmma och lunchen finns i magarna och barnen sover gott nu.

Kaffe och sen tvätten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0