Härligt

Konstigt kändes de i morse när klockan ringde och Bosse var hemma. Brukar ju inte ställa klockan när han är hemma :-).
Idag hade han inte bråttom till jobbet, utan gick upp med barnen och åt fukost med dem.
Sen var de han som åkte och lämnade pojkarna på dagis och jag gick ner på kontoret och jobbade direkt.
Tur jag har mallar att gå efter just nu för de är verkligen papper hit och papper dit :-). Är nog snart inne i de.

Så nu är jobbet klart för ett par dagar.

De är inte bara possitivt att Leya lärt sig att ställa sig upp. För så fort hon vaknar till ställer hon sig ipp och skriker så att man kan lägga henne ner igen. 2 gånger nu på middagsvilan har jag gått upp till henne och lagt henne ner. Nu fick jag ta ner henne och lägga henne i resesängen där hon inte kan ställa sig, hon somnade snabbt där. Hihi bus ungen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0