Fredagsmys

Efter dagis åkte vi till Ica och köpte fredagsmys. Elias hade bestämt revbensspjäll idag.
Blev även nån slags bakelse :-)

Barnen la sig för att sova middag. Men jag vet inte vad de var med Liam. Han ropa och gapa och gungade i sängen så benen lyfte från golvet. Han var vild och galen. Detta gjorde ju att Elias inte somnade heller och Leya sov dåligt.

När dem små äntligen somnade satt jag och Elias och mös i soffan en stund innan vi plockade fram revbensspjäll och kycklingklubbor.
Smaskens. Pappan är ju inte hemma. Han ska sitta i skolbänken i morgon :-)

Duscha alla barn innan läggning.

När dem små lagt sig bar jag och Elias ut packningen till bilen. Skönt att ha de klart så blir de inte så stressigt på morgonen.
Sen blev de mys tillsammans i soffan en stund. Med en bakelse eller vad man ska se de som. Långt ifrån lchf kan jag säga.

Dags att sova, lång dag imorgon :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0