Tredje och sista

Idag var jag och Elias på tredje och sista mötet med psykologen.
De gjordes uppgifter där E fick rita sträck på rätt plats och fler frågor om allmänna saker.

En fråga han fick var: vad är de som har blöja och kryper?
Elias svar var då Leya. ( de hon ville komma fram till var ju bebis )

Jag kände att jag behöver prata en gång till innan hon gör utvärderingen. För denna veckan har vart så mycket kaos att jag känner att jag behöver tips. Även på dagis har de vart svårare än vanligt.
Känner att jag inte bara kan släppa de nu och vara hemma 4 veckor utan någonting.
Så jag fick en telefontid med henne imorgon.
Hoppas barnen håller sig lugna så att jag kan prata då.

Bilden är på fiskarna som är i dammen utanför sjukhuset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0