Sovsällskap

Satt uppe med Liam länge igår utan att han visade minsta täcken på att vilja sova.
Efter nästan en timme tror jag de var gav jag upp. Och Liam gick med mig ner och busade med pappa lite.

Vi bestämde att jag och Liam sov i stora sängen i natt, jag har ju sovit 2 halva nätter på soffan i rad nu. Och pappa ville inte lägga sig tidigt, jag var jätte trött.

Om vi ligger alla 3 i sängen ligger Liam så nära mig att jag inte kan röra mig och då kan jag inte sova. Så soffan är då ett bättre alternativ.

Även i natt har han smugit sig nära mig i sängen så jag har vaknat, men flyttat honom och han somnat om.
Har sovit sådär men bättre än andra nätter.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0